-
Koszyk jest pusty
-
x
Zapraszamy na zakupy online!
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Reklamacje i zwroty
W przypadku chęci dokonania zwrotu lub zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt mailowy pod adresem office@tomshoes.pl, wpisując w temat wiadomości: „Zwrot i reklamacje”. Dzięki temu będziemy mogli szybko ustalić szczegóły i pomóc w rozwiązaniu problemu.
Następnie prosimy o wydrukowanie i dokładne wypełnienie formularza znajdującego się poniżej.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze na wskazane przez Państwa konto bankowe — w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.
Zapraszamy również do naszego sklepu stacjonarnego:
05-552 Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 16A / HALA 1 / D18
Uwaga!
-
Jeśli chcą Państwo wymienić produkt na inny lub zwrócić towar mimo tego, że jest zgodny z opisem, koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący.
-
W celu wymiany produktu prosimy o kontakt mailowy lub wizytę w sklepie stacjonarnym.
Życzymy udanych zakupów!