• Reklamacje i zwroty

W przypadku chęci dokonania zwrotu lub zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt mailowy pod adresem office@tomshoes.pl, wpisując w temat wiadomości: „Zwrot i reklamacje”. Dzięki temu będziemy mogli szybko ustalić szczegóły i pomóc w rozwiązaniu problemu.

Następnie prosimy o wydrukowanie i dokładne wypełnienie formularza znajdującego się poniżej.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wymienimy produkt na nowy lub zwrócimy pieniądze na wskazane przez Państwa konto bankowe — w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.

Zapraszamy również do naszego sklepu stacjonarnego:
05-552 Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 16A / HALA 1 / D18


Uwaga!

  • Jeśli chcą Państwo wymienić produkt na inny lub zwrócić towar mimo tego, że jest zgodny z opisem, koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący.

  • W celu wymiany produktu prosimy o kontakt mailowy lub wizytę w sklepie stacjonarnym.


Życzymy udanych zakupów!