Bardzo nam przykro, jeżeli otrzymali Państwo produkt niezgodny z opisem bądź uszkodzony. W przypadku chęci zwrotu produktu, bardzo prosimy o kontakt mailowy (tommiki.shoes@gmail.com), wpisując w temacie “zwrot i reklamacje”, abyśmy mogli wspólnie ustalić problem. Następnie prosimy o wydrukowanie oraz dokładne wypełnienie formularza, znajdującego się poniżej. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymienimy Państwa towar lub zwrócimy pieniądze na podane przez Państwa konto bankowe w terminie 3 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru. Zapraszamy również do sklepu stacjonarnego, znajdującego się pod adresem 05-552 Wólka Kosowska, ul. Nadrzeczna 16A/HALA 1/C-02 UWAGA! W przypadku chęci wymienienia towaru na inny, lub zwrotu mimo, iż otrzymany produkt jest zgodny z opisem, koszty wysyłki produktu ponosi kupujący. W celu wymienienia produktu, należy skontaktować się z nami mailowo, lub odwiedzić sklep stacjonarny. Życzymy udanych zakupów!