Reklamacje i zwroty

Bardzo nam przykro, jeżeli otrzymali Państwo produkt niezgodny z opisem  bądź uszkodzony. W przypadku chęci zwrotu produktu, bardzo prosimy o kontakt  mailowy (tommiki.shoes@gmail.com), wpisując w temacie “zwrot i reklamacje”,  abyśmy mogli wspólnie ustalić problem.   Następnie prosimy o wydrukowanie oraz dokładne wypełnienie formularza,  znajdującego się poniżej.   W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wymienimy Państwa  towar lub zwrócimy pieniądze na podane przez Państwa konto bankowe w  terminie 3 dni roboczych od otrzymania zwrotu towaru. Zapraszamy również do  sklepu stacjonarnego, znajdującego się pod adresem 05-552 Wólka Kosowska, ul.  Nadrzeczna 16A/HALA 1/C-02     UWAGA!   W przypadku chęci wymienienia towaru na inny, lub zwrotu mimo, iż  otrzymany produkt jest zgodny z opisem, koszty wysyłki produktu ponosi  kupujący. W celu wymienienia produktu, należy skontaktować się z nami  mailowo, lub odwiedzić sklep stacjonarny.    Życzymy udanych zakupów!

 

Formularz zwrotny w formacie PDF można pobrać tutaj